My sim suddenly stoped shows no carrier. I used sim for 240 days in Tunis before sudden stop.

My sim suddenly stoped shows no carrier. I used sim for 24days in Tunisia before it sudden stop. Not network detecting.

Ali E.

Réponses

Anonyme

Bonjour Ali EL Gayar ,
Merci de bien vouloir nous communiquer le numéro de série mentionné au dos de la carte sim et qui commence par 892160100XXX , en privé, pour que nous puissions effectuer les vérifications nécessaires.