Hi , my phone number 52123141 ,I try to charge it by code *100# and it dosent work

Also I use code *114# and it says (desole votre compte est expire) = your account is close
How can I open my number or know its EXP date ???

Awad Z.

Réponses

Conseiller Orange

Equipe

Bonjour Awad Zaed,
Merci de bien vouloir nous communiquer votre numéro, en privé (Messenger ou bien My Orange), pour que nous puissions effectuer les vérifications nécessaires.
Merci.

Awad Z.

please give me the link to the messenger